22 Eylül 2012 Cumartesi

Ulvi Hocaya Edilen Teşekkürlerden Bazıları 1

Burda senelerdir insanlara karşılıksız Allah Rızası İçin yardım ederek insanların hakiki manada şifasına vesile olmuş, hiçbir kimseden en ufak bir para ve maddiyat telep etmemiş ulvi hocaya edilen teşekkürleri, linkleri, resimleri ve kopyalamaları ile tek tek paylaşacağım. Ulvi Hoca bir aslan parçasıdır, onu karalayanların ise zaten ne olduğu bellidir fazla yazmaya gerek yok.
Allah Rızası için karşılıksız insanlara yardım eden bir insanı niye karalarlar, zaten anlamışsınızdır. Tekerlerine çomak sokulduğu için, insanlık düşmanı oldukları için, Türk ve Müslüman düşmanı oldukları için. Peki karalarken bu kadar teşekkürden ve teşekkür eden insandan niye bahsetmiyorlar. Çünkü yalanları ve yalancılıkları açığa çıkar bunu biliyorlar. O zaman ne yapıyorlar insanların gözünün içine baka baka yalan söylereke Müslüman Türk Halkını salak yerine koymaya kalkıyorlar. Buda zaten ulvi hocanın anlattığıyla uyuşuyor. Bunlar Müslüman halkla arkalarından dalga geçtikleri için biz ipliklerini pazara çıkardık diyen ulvi hocanın bu sözüyle.
Şimdi karşılıksız yaptığı yardımlardan yayınlayacağımız ilk teşekkür. Önce link :

http://www.ilimyuvasi.com/forum/ehli-sunnet-e-edilen-tesekkurler/754-guzel-yurekli-hocamseninle-hayat-daha-guzelallah-razi-olsun.html

Sonra fotoğraf :
Sonrada fotoğrafta yazılanların kopyası :
 Guzel yureklı hocam,seninle hayat daha güzel,allah razı olsun...
 [QUOTE=asya-a;1410]Maşallah guzel yureklı hocama...ben yazacak kelime bulamıyorum...ve inanın nasıl teşekkür edeceğimi,uygun kelimelerin ne olabileceğini bilmiyorum...şuan içimdeki bu heycanı anlatabilecek uygun kelimeleri seçemiyorum...
Ben yaşadığım bu son sıkıntıyla kendime ve hayata dair inancımı,umudumu tüketmiştim...sebepsiz yere sıkıntı duyuyor ,olmadık şeylere kurup kendimi mutsuzluk duyuyordum,durmadan ağlayıp duvarlara vuruyordum başımı,huzursuzdum,sürekli sıkıntılıydım,uyuyordum...artık yaşadıklarımdan dolayı psikolojimin bozulduğunu düşünüp,bu kadar ileri dereceyle uğraşılmaz zaten ne olursa olsun dediğimi biliyorum...rabbim o zamanki düşüncelerimi affetsin ama kurtulmak istiyordum artık,intiharı kurtuluş gibi görmeye başlamış,isyan noktasına gelmiştim...bu sefer bir çıkışım olmadığını düşünüyordum...şu yazışmayı hocamla yapmadan 1 en fazla iki saat önce bitti demiştim...ama allahıma şükürler olsun şuan inanılmaz derecede güzel günlerin olduğu düşüncesi var içimde...çünkü ulvi hocam sağolsun,mutluluk hapı sundu bana :34:allah razı olsun,uzun zamandır hasret kaldığım bu duyguyu 3 saattir hissediyorum,ve şaşkınım...günün başlamasını ve hocamın dediği diğer gelişmelere tanık olmayı sabırsızlıkla bekliyorum...rabbim bizlere vesile olduğunuz güzelliklerin ve yaptığınız iyiliklerin kat kat fazlasını önünüze sersin ...iyiki varsınız....[/QUOTE]



6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ulvi denen pic evliya falan değildir şeytanın kendisidir ulvi denen piç ve amcası senelerdir bana eziyet etmektedir ise göndermeyip gel kendini otelde sat ben baskı yapmıyorum teklif ediyorum deyip iş bulmama engel olmaktadır

    YanıtlaSil
  6. Ulvi denen pic namazda tecavüz ediyor efe denen pic var yanında yüzümü yakıyor beynimi uyuşturuyor bazen beynimde çıplak dans ediyor sizin mübarek hocanız o ilmiyle

    YanıtlaSil