22 Eylül 2012 Cumartesi

Neden Ulvi Hocayı Karalıyorlar

Aslında karalamaya çalıştıkları ulvi hoca değil evliya ve kerametleridir. Ulvi hoca önce la.... isimli bir forumda Allah Rızası İçin yardımlaşma konusu açmıştır. Forumun sayısız üyelerine yardımcı olmuştur. Ama bu forumdan yasaklanarak ardından çeşitli karalama kampanyaları başlatılmıştır neden.
Dikkat çekici olay şudurki forumun sahibinin ateist olduğuna dair bir söylenti vardır vede kendine ait olduğu söylenen ikinci gizli ilimler sitesi gn.... te İslami aiaimler almak yasaktır.
Başka bir söylenti daha vardır bunlara ilave olarak forum bazı medyumlarla anlaşarak gelir temin etmekte, bunun karşılığında medyumların forumdaki insanları sömürmesine müsade etmektedir.
Bu üçü bir olunca işlerini bozan yani tekerleirne çomak sokan ulvi hoca yasaklanmış ve ardından iftiralarla kendileri ve ayakçıları tarafından karalanmaya başlanmıştır.
Şimdi gidin bakın aynı foruma ( formun şu an adı değişmiştir adı es..... olmuştur. ) Ulvi hocanın açtığı Allah Rızası İçin yardımlaşma konusu yoktur ve silinmiştir. Ulvi hocanın çoğu konuları silinmiştir. Hatta ulvi hocadan alıntıdır yazılan şeylerden bile ulvi hocanın ismi silinmiştir. Olaylara şahit olanlar bilirler bu yazılanların doğru olduğunu.
Peki akıl ve mantık sahibi bir birey olarak soruyorum niye
Niye ulvi hoca karalanıyor, konuları siliniyor ve ismi unutturulmaya çalışılıyor.
Çünkü ulvi hoca insanlara karşılıksızx yardım eden gerçem bir alim ve gizli ilimlerin ehli hatta üstadı bir insandır.
Şimdi bazıları çıkmışlar sırf karalayabilmek için ulvi hocayı absurt şeyler yazmışar. Adam sanki cumhuriyet savcısı gibi ulvi hocadan kimlik numarası istemiş , kendi inanmamış mış mış
Ne kadar traji komik, kim seni inandırmak zorunda. Sanane insanların kimlik numarasından, o zaman bende sana inanmıyorum hadi yaz bakalım kimlik numaranı
Sadece gülünecek, insanları aptal yerine koymaya çalışan basit düşünceli insanlar.
Ulvi hocadan kimlik isteyenler bizlerde sizlere inanmıyoruz hadi yazın hepiniz kimlik numaranızı. Msn yazışmaları üzerinde sahtekarlık yapmak kolay bakın ben size örneğini sunayım bir tane.

birzat:
gören duyan konuşan
amerika
almanya
mısır
ırak
suriyede
ve TÜrkiyenin
çeşitli şehirlerinmde
güç davasında 300 den fazla hocayla karşılaştırıldık
yanlış anlama
benim lahutide ziyarteçi sayım 12000
iyileşen hasta sayım 500 - 1000 arası
ücretsiz
lahutinin hoca geçinenleri onun için zıtlaşırlar benle
gelen teşekkür sayım 500 civar
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
Helal olsun hocam ya     ( Bunları boşver kardeşim ya )
birzat:
özel mesajda yardım isteyen sayım 3000
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
Hocam ben belki yalancıyımdır belki takvayla işim yoktur ( Benim baktığım sadece takvadır )
birzat:
dinle
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
Belkiş Ayetel Kürisidr ( ihlastır )
birzat:
lütfen
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
peki
birzat:
kardeşim takvaysa
ihlassa
ben derim itirazı olan Büyüklere sorsun
sorabilirmisin
ben muska kullanmam
yazı yazmam
tertip kullanmam
havas kullanmam
tılsım kullanmam
büyü ve sihir kullanmam
beni bile cinci yapmaya kalktılar
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
Bir soru sorabilirmiyim.
birzat:
20 senede ben bir kere muska yazmadım
lütfen buyur
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
  Dal da eliki kıskanmış kaf ile küsmüş ( elif cim e git m ye k yi ver demiş bunun manası nedir. )
birzat:
bilemem kardeşim nedir
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| KIZIL KURT  |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿|:
Hocam başka seni karalayabilecek saçma sapan şey bulamadımda ondan ( hocalarına sorabilirmisin )


Bakın solda yazdıklarım değiştirilmiş olanlar parantez içindekiler ise alıntının orjinalidir. Kızıl kurt denilen şahıstaki olaya bakın insanlara bu kadar karşılıksız yadım eden ve yardım etitği hemen hemen her insan fayda gördük diye teşekkür edilen ulvi hocanın açığını aramakta, karalamaya çalışmakta, sahtekar ve şarlatan demekte. Hadi kuldan utanmıyorsun Allahtandamı utanmıyorsun. Ömrün oyunca kaç tane medyumu karaladın hiç, niye çünkü sen insanlara karşılıksız yardım edilmesini sevmiyorsun kızıl kurt.
Karşılıksız insanlara yardım eden bir insanı niye karalamaya çalışıyorsun. Şimdiye kadar kaç insana karşılıksız yardım ettin kızıl kurt. Kaç insan sana teşekkür etti. ( Hiç kimsse ben daha denek gelmedim ) Bu dürüstlükmü şimdi. Zaten yazılanlar okunduğu zaman herkes anlıyacaktır sahtekar kim , şarlatan kim. Ama insanlar şunuda anlıyacaklardırki ulvi hoca hakikaten dürüst ve ilim ehli alim bir insan. Güneş balçıkla sıvanmaz bu bir gerçektir.

Ulvi hocaya sahtekar ve şarlatan diyen dürüstlere (!) şunu soruyorum. Ulvi hocanın üç tane Allah rızası için insanlara karşılıksız yardım ettiği sitesi var. Siz dürüstler niye Allah rızası için yardımlaşmaya dayalı bir tek site açmadınız. Sizinde birkaç tane siteniz var ?.......


Konuyu fazla uzatmıyor ve ulvi hocaya yine dilen teşekkürlerden birini yazarak son veriyorum.



Bu arada kızılkurtun yalan söylediğine dair şimdilik ufak bir delil sunacağım sonra tamamı gelecek. İşte :










İşte Kızılkurtun Bağlantılı Olduğu Sitelerinden Birinden Bir Büyü Örneği :

1 yorum:

  1. şu hatibin(ulvi) kerameti iki cinle baş edemiyor mu. Madem o kadar gizli ilimler üstadısın o kadar taleben var. hadi gelin de üzerimdeki musallatı alın da yahudi piçi olmadığınızı kanıtlayın. ve gene farelere dönüştürülen yahudilerin piçi değiseniz Benim(Muhammed) hakkımdaki iddialarınızı kanıtlayın.

    YanıtlaSil